Nic není nemožné pro toho, kdo chce....

 

  • Všeobecně jsou rekondiční centra určena všem zájemcům, kteří chtějí snížit svou hmotnost, zlepšit svou fyzickou kondici, zdravotní stav nebo kompenzovat nejrůznější druhy nemocí. Za tímto účelem zahájilo svou činnost i rekondiční centrum FB fit v Mladé Boleslavi.
  • To nabízí mnoho rekondičních programů, během nichž je kladen důraz na individuální přístup ke klientům vzhledem k jejich zdravotnímu stavu. K zahájení pohybových aktivit v těchto rekondičních programech je potřeba zdůrazni že není nutné lékařské doporučení.
  • Rekondiční centrum FB fit Mladá Boleslav vzniklo ve spolupráci Zaměstnanecké pojišťovny ŠKODA a firmou FB fit. Svůj provoz zahájilo 2. 1. 2014 v pronajatých prostorách ZPŠ, které byly připraveny podle společného projektu se společným cílem, tj. praktické edukace pohybové aktivity pro různé skupiny cvičenců, ale i širokou mladoboleslavskou veřejnost…
  • 1
  • 2
  • 3
Nordic walking

Aerobní cvičení

Nejúčinnější pohybová aktivita pro spalování tuků. Posiluje kardiovaskulární systém.

AEROBNÍ CVIČENÍ
(Nordic Walking)

Aerobní cvičení – rytmický a dynamický pohyb, který je vykonáván ve stejném tempu se střední intenzitou a zvýšenou tepovou frekvenci po delší dobu. Cvičení probíhá za přítomnosti kyslíku (aerobně). Při tomto procesu dochází k přeměně tuků a glukózy na ATP (adenosintrifosfát), který je zdrojem buněčné energie. Je tedy jasné, že při jakémkoli aerobním cvičení budeme spalovat tuky a hubnout. Kromě hubnutí můžeme počítat také s dalšími benefity pro naše zdraví tj, posílení kardiovaskulárního, dýchacího a imunitního systému a snížením vysokého tlaku a cholesterolu.

Aerobní cvičení posiluje vytrvalost a celkovou kondici. Začátky jsou nelehké, ale pravidelné cvičení ( min. 2x týdně) přináší velmi výrazné výsledky. Nepříjemným dopadem může být u většiny aktivit zvýšená zátěž pro klouby a páteř. Tomu se zpravidla předejít vhodně zvolenou obuví a samotnou technikou cvičení. Ti cvičenci, kteří mají problémy s klouby a páteří by měli volit tzv. cyklické cvičení (např. rotoped). Vhodným doplňkem cvičení je plavání.

Nordic walking (Severská chůze) - dynamická chůze se speciálními holemi. Je to zajímavá volnočasová aktivita, obohacený přirozený pohyb, sport pro všechny věkové a výkonnostní kategorie, zpestření tréninku, rehabilitace po úrazu, léčba bolesti zad, prevence, ale i zlepšení celé řady civilizačních chorob. NW lze provozovat po celý rok, v přírodě i ve městě, individuálně či ve skupině, bez ohledu na věk, kondici nebo některá zdravotní omezení.

Kondiční cvičení

Kondiční cvičení

Cvičení si klade za cíl udržení a zlepšení fyzické kondice člověka.

KONDIČNÍ CVIČENÍ

Kondiční cvičení je takové cvičení, které rozvíjí a udržuje pohybové schopnosti, které jsou nezbytným předpokladem pro pohybové dovednosti.K pohybovým schopnostem řadíme rychlost, sílu, vytrvalost a koordinaci. První tři jmenované pohybové schopnosti (rychlost, síla a vytrvalost) tvoří tzv. skupinu pohybových schopností. Chceme-li rozvíjet pohybové schopnosti, musí dojít k adaptaci. (Adaptace tj. přizpůsobení organismu ne změny prostředí). Chceme-li zlepšit naší kondici, musíme se podvolit přiměřeně intenzivnímu, trvajícímu a častému cvičení (nazývaného sportovní trénink). Sportovní trénink je proces, jehož cílem je dosahování individuálně maximální sportovní výkonnosti jedince ve vybraném sportovním odvětví na základě adaptace organismu. I když v našem případě není vrcholná forma v některém sportu, přesto platí stejná pravidla týkající se charakteru tréninkových podnětů, jejich frekvence a tréninkových metod. Tréninkové metody:1. Metoda střídavého tréninku(opakované zatížení různého trvání i intenzity).2. Metoda intervalového tréninku(opakování zatížení stejné intenzity a trvání).3. Metoda kontinuálního tréninku(charakteristická déletrvajícím zatížením).

Slim Belly Aktivní

Active-belly

Podporuje odbourávání tuků v břišní oblasti. Vyhlazuje a zpevňuje kůži, redukuje strie.

ACTIVE BELLY

Ženy s problematickou postavou jsou navzdory změně stravování a cílenému vytrvalostnímu tréninku schopné zmenšit obvod problémových partií jen mírně. Důvodem je nedostatečné prokrvení tukové tkáně. Active-belly spolu se souběžným aerobním tréninku a dodržováním základních stravovacích návyků efektivně podporuje tvarování postavy, hlavně v oblasti pasu.

Díky cvičení pomocí pásu Active-belly se zvyšuje prokrvení v břišní oblasti. Obvod pasu se zmenší výrazněji, než při tréninku bez pásu AB. Již po základní studii AB je efekt patrný pouhým okem.... (např. pozitivní změnou konfekční velikosti).

Pomocí dvou tlakových komor se střídavým tlakem prokrvení problematických partií. V kombinaci s kondičním tréninkem a jednoduchými prověřenými pravidly stravování se nejen zmenší obvod problematických partií, ale pokožka bude opět pevná a pružná. Tukové buňky jsou takto aktivovány a tuk se transportuje do svalů - neboť jen zde dochází k jeho spalování. Tuk je možné spálit jen tam, kde je tělo dobře prokrvené. Active-belly podporuje prokrvení na břiše - dochází ke spalování tuku přesně tam, kde si přejete!

Infrasauna

Infrasauna

Pravidelné využívání má blahodárný účinek na lidský organismus

INFRASAUNA

Výhody spočívají především v tom, že pravidelné využívání infrasauny má velmi pozitivní vliv na lidský organismus. Pobyt v infrasauně blahodárně působí na imunitní systém (odolnost proti chřipce a nachlazení).

Úkolem infrasauny je cílené prohřátí lidského těla až do hloubky 4 cm. Díky tomu se zlepšuje prokrvení jednotlivých partií a stimuluje pocení , při kterém se spolu s potem vyplavují nežádoucí látky. Intenzivní prokrvení kůže, pohybového ústrojí a dalších orgánů, současně zlepšuje i látkovou výměnu. Dochází tak k důsledné očistě a obnově organismu. Využívání infrasauny pomáhá v prevenci, léčbě i rehabilitaci. Infrasaunu mohou využívat při nižší teplotě i lidé se zdravotními problémy (kardiaci, astmatici). Napomáhá při léčbě revmatismu, artritidě, akné, insomnie, onemocnění uší, bolesti v krku, ekzémů. Prohřívá tkáň do hloubky a tím pomáhá k odstranění celulitidy, pomáhá hojit otevřené rány a zmenšuje jizvy.

Doba pobytu v infrasuně je závislá na subjektivních pocitech, běžně se doporučuje cca 20-40 minut při teplotě 50-60°C.

 

 

LETNÍ PROVOZ (červenec - srpen):

Řádná dovolená: 3. - 7. 7. 2017,    

                          1. - 11 .8 . 2017

Mimo ŘD otevřeno:

Pondělí 7:00 - 12:00   13:00 - 18:00

Středa: 7:00 - 12:00   13:00 - 18:00

Pátek:  9:00 - 12:00   13:00 - 18:00

Úterý, čtvrtek - zavřeno

 

 

 

ROZVRH HODIN

Informujte se o
rozvrhu hodin v posilovně.

Číst více
AKTUALITY

Chcete se dozvědět více o rekondičním centru a připravovaných akcích ?

Číst více
PORADÍME VÁM

Pojďte s námi efektivně hubnout!
Jak se přihlásit do rezervačního systému?

Číst více

GaleriePodívejte se jak to u nás vypadá

 
joomla ligthbox not working

RezervaceRezervujte si své cvičení

 
V kalendáři nejsou žádné události
po út st čt so ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Provozní dobaDoba po kterou máme otevřeno

 
Pondělí 7:00 - 12:00 13:00 - 19:00
Úterý 9:00 - 12:00 15:00 - 19:00
Středa 7:00 - 12:00 13:00 - 19:00
Čtvrtek 9:00 - 12:00 15:00 - 19:00
Pátek 9:00 - 12:00 13:00 - 18:00
Sobota Zavřeno
Neděle Zavřeno

RezervaceJak si zarezervovat cvičení

AktualityVybrané novinky rekondičního centra

 
 
KONTAKTNÍ INFORMACE

Adresa: Husova 212, 293 01 Mladá Boleslav
Tel.: 326 579 777 (recepce)

Jiří Fojta
Tel.: 603 820 810

Milena Blechová
Tel.: 605 352 651