Nic není nemožné pro toho, kdo chce....

 

  • Všeobecně jsou rekondiční centra určena všem zájemcům, kteří chtějí snížit svou hmotnost, zlepšit svou fyzickou kondici, zdravotní stav nebo kompenzovat nejrůznější druhy nemocí. Za tímto účelem zahájilo svou činnost i rekondiční centrum FB fit v Mladé Boleslavi.
  • To nabízí mnoho rekondičních programů, během nichž je kladen důraz na individuální přístup ke klientům vzhledem k jejich zdravotnímu stavu. K zahájení pohybových aktivit v těchto rekondičních programech je potřeba zdůrazni že není nutné lékařské doporučení.
  • Rekondiční centrum FB fit Mladá Boleslav vzniklo ve spolupráci Zaměstnanecké pojišťovny ŠKODA a firmou FB fit. Svůj provoz zahájilo 2. 1. 2014 v pronajatých prostorách ZPŠ, které byly připraveny podle společného projektu se společným cílem, tj. praktické edukace pohybové aktivity pro různé skupiny cvičenců, ale i širokou mladoboleslavskou veřejnost…
  • 1
  • 2
  • 3
Nordic walking

Aerobní cvičení

Nejúčinnější pohybová aktivita pro spalování tuků. Posiluje kardiovaskulární systém.

AEROBNÍ CVIČENÍ
(Nordic Walking)

Aerobní cvičení – rytmický a dynamický pohyb, který je vykonáván ve stejném tempu se střední intenzitou a zvýšenou tepovou frekvenci po delší dobu. Cvičení probíhá za přítomnosti kyslíku (aerobně). Při tomto procesu dochází k přeměně tuků a glukózy na ATP (adenosintrifosfát), který je zdrojem buněčné energie. Je tedy jasné, že při jakémkoli aerobním cvičení budeme spalovat tuky a hubnout. Kromě hubnutí můžeme počítat také s dalšími benefity pro naše zdraví tj, posílení kardiovaskulárního, dýchacího a imunitního systému a snížením vysokého tlaku a cholesterolu.

Aerobní cvičení posiluje vytrvalost a celkovou kondici. Začátky jsou nelehké, ale pravidelné cvičení ( min. 2x týdně) přináší velmi výrazné výsledky. Nepříjemným dopadem může být u většiny aktivit zvýšená zátěž pro klouby a páteř. Tomu se zpravidla předejít vhodně zvolenou obuví a samotnou technikou cvičení. Ti cvičenci, kteří mají problémy s klouby a páteří by měli volit tzv. cyklické cvičení (např. rotoped). Vhodným doplňkem cvičení je plavání.

Nordic walking (Severská chůze) - dynamická chůze se speciálními holemi. Je to zajímavá volnočasová aktivita, obohacený přirozený pohyb, sport pro všechny věkové a výkonnostní kategorie, zpestření tréninku, rehabilitace po úrazu, léčba bolesti zad, prevence, ale i zlepšení celé řady civilizačních chorob. NW lze provozovat po celý rok, v přírodě i ve městě, individuálně či ve skupině, bez ohledu na věk, kondici nebo některá zdravotní omezení.

Kondiční cvičení

Kondiční cvičení

Cvičení si klade za cíl udržení a zlepšení fyzické kondice člověka.

KONDIČNÍ CVIČENÍ

Kondiční cvičení je takové cvičení, které rozvíjí a udržuje pohybové schopnosti, které jsou nezbytným předpokladem pro pohybové dovednosti.K pohybovým schopnostem řadíme rychlost, sílu, vytrvalost a koordinaci. První tři jmenované pohybové schopnosti (rychlost, síla a vytrvalost) tvoří tzv. skupinu pohybových schopností. Chceme-li rozvíjet pohybové schopnosti, musí dojít k adaptaci. (Adaptace tj. přizpůsobení organismu ne změny prostředí). Chceme-li zlepšit naší kondici, musíme se podvolit přiměřeně intenzivnímu, trvajícímu a častému cvičení (nazývaného sportovní trénink). Sportovní trénink je proces, jehož cílem je dosahování individuálně maximální sportovní výkonnosti jedince ve vybraném sportovním odvětví na základě adaptace organismu. I když v našem případě není vrcholná forma v některém sportu, přesto platí stejná pravidla týkající se charakteru tréninkových podnětů, jejich frekvence a tréninkových metod. Tréninkové metody:1. Metoda střídavého tréninku(opakované zatížení různého trvání i intenzity).2. Metoda intervalového tréninku(opakování zatížení stejné intenzity a trvání).3. Metoda kontinuálního tréninku(charakteristická déletrvajícím zatížením).

Slim Belly

Slim Belly

Podporuje odbourávání tuků v břišní oblasti. Vyhlazuje a zpevňuje kůži, redukuje strie.

SLIM BELLY

Ženy s problematickou postavou jsou navzdory změně stravování a cílenému vytrvalostnímu tréninku schopné zmenšit obvod problémových partií jen mírně. Důvodem je nedostatečné prokrvení tukové tkáně. Slim belly spolu se souběžným vytrvalostním tréninku a vědomou změnou stravování efektivně podporuje tvarování postavy.

Díky cvičení pomocí pásu Slim belly se zvyšuje prokrvení v břišní oblasti. Obvod pasu se zmenší výrazněji, než při tréninku bez pásu SB. S revolučním pásem Slim belly budete za 4 týdny až o dvě konfekční velikosti štíhlejší. Průměrným výsledkem je snížení obvodu pasu o 8,5 cm.

Pomocí dvou tlakových komor se střídavým tlakem prokrvení problematických partií. V kombinaci s kondičním tréninkem a jednoduchými prověřenými pravidly stravování se nejen zmenší obvod problematických partií, ale pokožka bude opět pevná a pružná. Tukové buňky jsou takto aktivovány a tuk se transportuje do svalů - neboť jen zde dochází k jeho spalování. Tuk je možné spálit jen tam, kde je tělo dobře prokrvené. Slim belly podporuje prokrvení na břiše - dochází ke spalování tuku přesně tam, kde si přejete!

Infrasauna

Infrasauna

Pravidelné využívání má blahodárný účinek na lidský organismus

INFRASAUNA

Výhody spočívají především v tom, že pravidelné využívání infrasauny má velmi pozitivní vliv na lidský organismus. Pobyt v infrasauně blahodárně působí na imunitní systém (odolnost proti chřipce a nachlazení).

Úkolem infrasauny je cílené prohřátí lidského těla až do hloubky 4 cm. Díky tomu se zlepšuje prokrvení jednotlivých partií a stimuluje pocení , při kterém se spolu s potem vyplavují nežádoucí látky. Intenzivní prokrvení kůže, pohybového ústrojí a dalších orgánů, současně zlepšuje i látkovou výměnu. Dochází tak k důsledné očistě a obnově organismu. Využívání infrasauny pomáhá v prevenci, léčbě i rehabilitaci. Infrasaunu mohou využívat při nižší teplotě i lidé se zdravotními problémy (kardiaci, astmatici). Napomáhá při léčbě revmatismu, artritidě, akné, insomnie, onemocnění uší, bolesti v krku, ekzémů. Prohřívá tkáň do hloubky a tím pomáhá k odstranění celulitidy, pomáhá hojit otevřené rány a zmenšuje jizvy.

Doba pobytu v infrasuně je závislá na subjektivních pocitech, běžně se doporučuje cca 20-40 minut při teplotě 50-60°C.

 

 

Dovolte nám, abychom Vám popřáli do roku 2016 mnoho ZDRAVÍ, OSOBNÍCH I PRACOVNÍCH ÚSPĚCHU a doufáme, že nám i nadále zachováte svoji přízeň.

Naším cílem je i nadále zlepšovat služby v rekondičním centru tak, aby jste se Vy, cvičenci, cítili co nejlépe a cvičení Vám přinášelo to, co od něj sami očekáváte!!!

 

ROZVRH HODIN

Informujte se o
rozvrhu hodin v posilovně.

Číst více
AKTUALITY

Chcete se dozvědět více o rekondičním centru a připravovaných akcích ?

Číst více
PORADÍME VÁM

Pojďte s námi efektivně hubnout!
Jak se přihlásit do rezervačního systému?

Číst více

GaleriePodívejte se jak to u nás vypadá

 
joomla ligthbox not working

RezervaceRezervujte si své cvičení

 
po út st čt so ne
6
7
13
14
20
21
27
28

Provozní dobaDoba po kterou máme otevřeno

 
Pondělí 7:00 - 12:00 13:00 - 19:00
Úterý 9:00 - 12:00 15:00 - 19:00
Středa 7:00 - 12:00 13:00 - 19:00
Čtvrtek 9:00 - 12:00 15:00 - 19:00
Pátek 9:00 - 12:00 13:00 - 18:00
Sobota Zavřeno
Neděle Zavřeno

RezervaceJak si zarezervovat cvičení

AktualityVybrané novinky rekondičního centra

 
 
KONTAKTNÍ INFORMACE

Adresa: Husova 212, 293 01 Mladá Boleslav
Tel.: 326 579 777 (recepce)

Jiří Fojta
Tel.: 603 820 810

Milena Blechová
Tel.: 605 352 651